Khamis, 6 Januari 2011

mcm2 kes skang ni...haish!!

huhu...memandangkn minat aku terhadap isu semasa..ditmbh lg ngan cita2 aku nk jd lawyer...aku ase aku wajib tao sal hal ehwal semasa...(terpaksa..demi cita2..haha..ceh!) so..ak nk share kt blog aku ni...(wlupn aku sorg je yg baca nt..) brita sal kejadian wanita dihumban rini...adeh...kasihan...aku ase kowang leh folo kat link ni http://www.hmetro.com.my/articles/Jandadihumbandaritingkat10/Article ..ini dh membuktikn manusia skang ni..dh lari drpd sifat kewarasan kemanusiaan...(???)...hurmm..betollah kan org slalu ckp...kerana cinta hidup boleh bahagia..kerana cinta juga idup leh jd porak peranda....

so................kita enjoy!! (errkk..ape kene mengena plak?)...hurm...idup ni ape yg ak nmpak xleh enjoy sgt....tuhan tu kalo nk uji bila2 masa je dia leh uji...enjoy2la kowang....esok lusa terhumban kt mne2...bru nk tadah tgn kt allah....hahah...ini bukan mndoakan keburukan..tp menasihatkn...ingat2kn...jgn dh terkene bru nk mengadah....lu pk sndri beb!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan